:)

:)

maandag 4 augustus 2014

What have i bought at the mango?

Hoi allemaal, vandaag laat ik zien wat ik bij de mango in amsterdam heb gekocht!

Laten we beginnen, eerst wil ik even zeggen dat ik niet heel veel heb gekocht maar het leek me gewoon even leuk te laten zien wat ik heb gekocht :)


Dit is een foto van de kleren die ik heb gekocht! Alles komt dus van de mango :) Het shirtje/hempje is een beetje gemeleerd (als ik het goed zeg) grijs, deze kleur zie je vaker in vestjes, broeken en shirtjes! Deze was €9,99. Het shortje/korte broekje is gewoon licht blauw spijkerstof met wat plekken die er kapot uitzien (geen idee hoe je dat noemt). Deze is €20 (maar hij had korting dus ik weet de echte prijs niet). De broekspijpen heb ik trouwens twee keer omgeslagen! 


De Mango

De mango is een kleding winkel die ook accessoires verkoopt, zoals; tassen, schoenen en sieraden! De winkel is qua prijzen redelijk goedkoop & qua kwaliteit heel goed :)!

Bedankt voor het lezen& nog een fijne avond! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten