:)

:)

zondag 20 juli 2014

Voetenbadje!

Hoi allemaal vandaag heb ik een leuk nieuwtje/artikel voor jullie! Vandaag had ik zin in een voetenbadje en zocht op het internet wat je nodig hebt en hoelang! Eerlijk gezegd doe ik nooit een voetenbadje maar nu ik weet dat het helemaal niet lang duurt en je bijna niks nodig hebt, ga ik het zeker vaker doen!

Wat heb je allemaal nodig?
Je hebt 1 eetlepel gember poeder nodig en 2 eetlepels zeezout (let op! ''Zeezout'' geen keukenzout).
Ook heb je heet/warm water nodig ongeveer een halve emmer/bak, je hebt dus ook een emmer/bak nodig!

Wat moet je doen?
Doe alles bij elkaar in de emmer/bak, en roer daarna met een lepel alles even goed door elkaar, dan kunnen je voeten erin.. ongeveer na 15 minuten kunnen ze er weer uit.. droog daarna je voeten even af en nu voelen je voeten heeeel zacht en als je loopt lijkt het net alsof je op kussentjes loopt!



Bedankt voor het lezen en nog een fijne zomerse dag toegewenst!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je blog echt super leuk!!! Ga zo door! :D :D ps. ik raad iedereen aan dit voetenbadje te proberen! Super lekker :-)

    BeantwoordenVerwijderen