:)

:)

zondag 22 juni 2014

Favorieten deo's van Dove!

Dit zijn mijn favorieten deodoranten van Dove, twee spuitdeo's en een roldeo. Ik vind Dove een heel fijn merk qua verzorgingsproducten ik hou van de deo's maar ook van de douche gels. De rol deo gebruik ik meestal voor na het douchen want als je hem gebruikt na gymen ofzo dan stinkt hij heel erg naar zweet als je hem nog een keer wilt gebruiken en na het douchen ben je net schoon dus dan zorgt het ervoor dat het lekker ruikt, de spuit deo's gebruik ik meestal wanneer ik net heb gesport (als soort van verfrissing). Vandaag gaat het dus over mijn favorieten deo's van Dove!!!

Op nummer 1 staat ''Go fresh'' oftewel de gele.

Deze staat op nummer 1 omdat ik hem ten eerste heel vaak gebruik en ten tweede hij heeft een hele frisse geur waardoor je hem heel lang ruikt. (aanrader)


Op nummer 2 staat "Original'' oftewel de blauwe.

Hij staat op nummer twee omdat hij gewoon ruikt dus niet te zoet en niet te sterk of fris.


Op nummer 3 staat dan ''Beautyfinish'' oftewel de roze.

Ik gebruik deze iets minder vaak en daarom staat hij op nummer 3& hij ruikt heel zoet en naar net gemaaid gras!





Bedankt voor het lezen& een fijne beautydag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten