:)

:)

zondag 29 juni 2014

Gewoon niet tag

De ''Gewoon niet'' tag, is een tag waar je over een aantal onderwerpen moet zeggen wat je gewoon niet vind kunnen aan dat onderwerp, laten we beginnen!



Eten

Wat ik gewoon niet vind kunnen qua eten is witlof gewoon die bittere smaak ervan (iewll) heel vies, ook vind ik zuurkool en rodekool niet lekker (oftewel ik hou niet van zure en bittere smaken)

Kleding

Wat ik gewoon niet vind kunnen qua kleding is van die hele blote dingen (bijv. korte rokjes&Shirtjes met scheuren erin waardoor je je bh ziet), ook vind ik tijgerprint kleren ook heel lelijk. (Sorry voor mensen die het wel mooi vinden, het is mijn mening, trek je er niks van aan.)

Zoetigheid

Wat ik gewoon niet vind kunnen qua zoetigheid is marsepein& zure matten.

Muziek

Wat ik gewoon niet vind kunnen qua muziek is van die hele drukke muziek, ik weet even niet hoe die genre heet maarja.

Dit was de "Gewoon niet'' tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik heb een aantal onderwerpen weggelaten omdat ik die gewoon niet wist te beantwoorden. Bedankt voor het lezen& nog een fijne avond! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten