:)

:)

zondag 25 mei 2014

Babylips 'PinkPunch' & 'Hydrate'.

My lips without baby lips






Baby lips 

´Baby lips` is een soort lippenbalsem van het merk maybeline. De baby lips zijn een grote rage in Amerika en Engeland. Er zijn zoveel soorten baby lips, te veel om op te noemen. Baby lips zijn te koop ook in Nederland, o.a. in winkels zoals: Kruidvat en Etos.Vandaag ga ik er twee voor jullie reviewen, de roze ´pink punch` en de blauwe ´hydrate`. Laten we beginnen!

Pink punch


                                         zo zien mijn lippen eruit met ´Pink punch`


Mijn mening: Ik vind pink punch een hele mooie kleur hebben, maar ik merk met deze baby lips wel dat het echt om de kleur gaat want de verzorging in de balsem vind ik niet heel fijn. De kleur van deze baby lips is mooi licht roze+glans.

Hydrate


                                         zo zien mijn lippen eruit met 'Hydrate'


Mijn mening: Ik vind hydrate erg fijn, hij geeft een heel fijn verzorgend gevoel en geeft mijn lippen een perfecte glans. Zelf hou ik meer van een glans dan van kleur dus dit is de perfecte baby lips voor mij. De baby lips 'hydrate' moet er voor zorgen dat je lippen gehydrateerd zijn dat betekend dat je lippen beschermd worden door de baby lips.


Bedankt voor het lezen en een fijne beauty dag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten