:)

:)

woensdag 28 mei 2014

Cookies and cream...... lipgloss!

Hey, vandaag test ik een lipgloss voor jullie. De lipgloss is van het merk essence, ik weet niet meer of hij nog in het schap ligt want het is een limited edition. Het is van de lijn Cookies and cream en hij heet 02 be my cookie monster. Lets get started!

Zo ziet de lipgloss eruit hij is ongeveer voor twee euro te koop in het essence schap (Misschien is hij al niet meer te koop....)




Zonder lipgloss

Met lipgloss



De lipgloss is zoals je ziet transparant/wit, het is een aparte kleur maar toch vind ik het iets moois hebben. De lipgloss blijft niet heel lang zitten ik heb het getest en de lipgloss zat er ongeveer een uurtje op en toen moest ik het wel echt weer bijwerken. Maar dat heb ik het er wel voor over. De kleur is niet heel doordringbaar dus je zit me natuurlijke lip kleur er doorheen maar dat vind ik juist wel mooi.



Bedankt voor het lezen en een fijne beauty dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten