:)

:)

zondag 13 juli 2014

15 questions nobody asks ....! TAG

Hoi allemaal, ik heb de laatste tijd niet echt veel producten te reviewen dus ik dacht laat ik dan toch even iets op mijn blog zetten helaas heb ik nog niet veel lezers ''vind ik heel jammer'' maar ookal heb ik misschien niet veel abbonees/lezers toch ga ik door omdat ik het leuk vind! Vandaag heb ik een TAG voor jullie ''15 questions nobody asks..'' tag het leek me wel leuk dus laten we beginnen -------------------------------------------------> 1. Slaap je met je kast deur open of dicht? ik heb geen kast in mijn kamer staan maar ja anders dicht. 
2. Neem je shampoo of conditioner mee uit hotels? Tjaaa...... ja dat doe ik gewoon omdat het meestal onbekend is en dat wil ik dan wel uit proberen....
3. Slaap je met je dekens over je hoofd of slaap je met je dekens laag? Ik slaap met me dekens tot me nek.
4. Heb je ooit een straatnaam bord gestolen? nee.. 
5. Gebruik je to do lijstjes? Ja, vooral voor school!
6. Heb je sproeten? Ja een beetje op me neus. (Zomersproeten)
7. Heb je ooit in het bos geplast? toen ik klein was ja...
8. Wat is je lied van de week? The monster linkjeeee ------> https://www.youtube.com/watch?v=EHkozMIXZ8w&hd=1
9. Hoe groot is jou bed? klein
10. Waar erger je je aan? Aan mensen die fluiten (met mond)
11. Wat is je favoriete eten? Shoarma/Kebab!
12. Kauw je op pennen en potloden? Nee niet meer vroeger toen ik klein was deed ik dat wel maar nu vind ik het vies.
13. Kijk je nog naar tekenfilms? Ja, FROZEN<3
14. Tel je je stappen als je loopt? uhmm, deed ik vroeger nu niet meer!
15. Dans je als er geen muziek is? ik dans eerlijk gezegd nooit (ik kan het niet).


Dit was de tag ik hoop dat jullie het leuk vonden xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten