:)

:)

zaterdag 19 juli 2014

20 facts about me!

1. Ik heet sanne
2. Ik ben 13 jaar
3. Ik heb 2 zussen en 1 broer
4. Ik doe havo tto
5. Ik wil later ergens in het buitenland wonen en werken!
6. Ik ben een blogger
7. Ik houd van alle seizoenen
8. Ik ben jarig op 17 oktober
9. Ik ga naar Noorwegen
10. Ik ga naar de tweede
11. Ik heb een dwerghamster (Nibbethy)
12. Ik heb ook een hond (Liv)
13. Ik heb krullen
14. Ik ben lang (1,85)
15. Mijn favo yt'ers zijn in het kort: enzoknol, beautygloss, veracamilla, nina4mode, jumela, zu5e, alwaysxbeyourself en nog heel veel meer
16. Ik houd van Engels praten daarom doe ik ook tto
17. Ik ben gek op shoppen
18. Ik kan niet goed sparen, maar als het echt moet dan ben ik er nog best wel goed in!
19. Ik verander mijn kamer een aantal keer per jaar, gewoon omdat ik het leuk vind!
20. Ik ben heel happy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten