:)

:)

vrijdag 18 juli 2014

sorry + review Wonka Chocolate Nice cream!

Allereerst wil ik even zeggen dat het me spijt dat ik gister niks online heb gezet maarja guys iedereen geniet van het weer and so do i! Ik ging gister namelijk varen en daarna bbq'en en daarna had ik niet z'on zin om een artikel te schrijven, het spijt me! Maar geen getreur vandaag komt er een artikel!

Hoi allemaal ik had laatst een pakketje binnen gekregen van candyonline (Unboxing staat op yt linkjeeee------------------->    https://www.youtube.com/watch?v=usaXacYwzns&list=UUTPlz6posk0Ok0OxhkGOMCA )
Maar sommige dingen ga ik voor jullie reviewen op me blog, dat betekent dat ik bijv. een chocolade reep ga proeven voor jullie en beschrijven! Vandaag ga ik


Wonka ''chocolate Nice cream'' reviewen!


De chocolade is gewoon melk chocolade en van binnen heeft hij een witte creme, er zitten klein koek stukjes in, het proeft een beetje naar milka oreo........  ik vind het wel lekker maar je kan net zo goed in de supermarkt milka oreo kopen want ik vind het niet heel special proeven!





Bedankt voor het lezen & een fijne, zonnige dag verder ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten