:)

:)

woensdag 16 juli 2014

Mijn douche routine/producten!

 Hallo allemaal vandaag ga ik jullie laten zien wat voor douche producten ik gebruik! Veel lees plezier!




Producten voor mijn haar:  Stap 1. ik wrijf een heerlijke shampoo van andrelon 2 in 1 in mijn haar! Daarna wacht ik 5 min om het in te laten trekken, dan spoel ik hem eruit. Stap 2. ik pak de andrelon conditioner oil & care en breng die langzaam aan in mijn haar! Ik laat hem 10 min inwerken en spoel  hem eruit, door deze conditioner word met haal klitvrij en super zacht! Stap 3. Ik wrijf me lichaam in met een heerlijke douchegel/foam van rituals en laat ook deze even in trekken & spoel me daarna nog een keer helemaal af!
Stap 1.
Stap 2.

Stap 3.



Bedankt voor het lezen & ik hoop dat jullie het leuk vonden! Liefs Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten